Doneer voor een anesthesieapparaat

Helaas kregen we het zeer droevig bericht uit Kumi Hospital dat een vrouw en haar nog ongeboren kind zijn overleden tijdens de bevalling door een defect anesthesieapparaat. Hierdoor kon de moeder niet beademd worden en moesten zowel zij als haar nog ongeboren kind het leven laten. Het apparaat bleek al 3 jaar onherstelbaar defect te zijn. Het ziekenhuis heeft geen middelen om een nieuw apparaat aan te schaffen. Hierdoor blijven patiënten dit risico lopen. Deze situatie heeft ons erg geraakt. We zijn dan ook meteen op zoek gegaan naar fondsen om een anesthesie apparaat aan te kunnen schaffen. Wij kunnen een dergelijk apparaat momenteel niet uit eigen middelen financieren. Helaas hebben we het benodigde bedrag (€ 15.000) nog niet bijeen kunnen brengen. Alle hulp is dus welkom! Mocht u ideeën hebben hoe we dit bedrag in kunnen zamelen of wilt u hiervoor een donatie doen, laat het ons dat alstublieft weten!