Valentijnsactie ‘My sweet Valentine’

Op 14 februari is het weer Valentijnsdag: de dag waarop we de liefde vieren. Dit jaar kun je dat moment nog mooier maken door met het cadeau dat je geeft ook nog eens een goed doel te steunen.

Love is sweet: speciale Valentijns gebakjes voor Stichting Kumi
Speciaal voor Stichting Kumi Hospital bakken Paul Hannen en zijn team uit Herten overheerlijke Valentijns gebakjes. Om de liefde te vieren, waardering te uiten en tegelijkertijd Stichting Kumi te steunen in de aanschaf van een anesthesieapparaat* voor het ziekenhuis. Voor € 9,95 krijg je vier gebakjes. Hiervan gaat € 4,95 rechtstreeks naar onze Stichting. Een ultiem gebaar van liefde en waardering, toch?!

Bestel je gebakjes voor 7 februari bij ons
Wil jij iemand verrassen op Valentijnsdag met heerlijke gebakjes en tegelijkertijd bijdragen aan de aanschaf van een anesthesieapparaat voor Kumi Hospital? Plaats dan alvast je bestelling door ons uiterlijk 6 februari een mail te sturen. Vermeld je naam en hoeveel doosjes van 4 gebakjes je wilt bestellen. Maak vervolgens het bijbehorende bedrag over naar ons rekeningnummer NL02 RABO 0150 392 893 o.v.v. Valentijn en je naam.

De gebakjes kun je op 12 of 14 februari op komen halen
Op 12 februari kun je tussen 9.00 en 13.00 uur je bestelling afhalen bij ons Kumi-kraampje bij Bakkerij Hannen (Groene Kruisstraat 10, Herten).

Woon je in Swalmen, dan kunnen we de gebakjes op 12 of 14 februari ook (gratis) bij je bezorgen
Wil je van deze mogelijkheid gebruik maken, zet dan even bij je bestelling op welke dag en op welk adres de gebakjes bezorgd moeten worden. Bezorging is in alle gevallen voor 12.00 uur.

*Meer weten over de aanschaf van het anesthesieapparaat? Klik hier